Followers

Thursday, January 17, 2013

Terima kasih daun keladi...

Pukul 4pm ayah,bonda, kekanda dan adinda datang melawat kami yang sakit ni dari Yong Peng. Adinda Uda (adik no.2) yg masih pantang pun ikut membawa baby Muhammad Nuqman Zhariff. Hilang sikit rasa sakit. Bonda juga membawa makanan yg di masak daripada rumah, itulah kasih bonda. Aku pun cuma masak bubur untuk anak-anak.

Sampai saja semua kepenatan kecuali anak sulung Uda, Muhammad Rizqin yang sibuk bermain dengan sepupunya,Iman dan Afif. Maklumlah lama tak berjumpa. Rindulah tuuu. Sepah rumah. Tak mengapalah anak anak sekelian. Nanti Ayahanda kemas semula. :-)

Selepas Maghrib kami semua bersama-sama ke Columbia Asia Hospital melawat my wife yang dijangkakan esok discharge. InshaAllah. Segalanya macam okey. Cuma kaki aku masih bisa-bisa lagi dan macam bengkak. Tak boleh nak stand lama-lama.

Terima kasih juga pada Farred (biras) dan isterinya Rafidah serta anak-anak yang datang melawat. Wife juga maklumkan Kak Longnya juga datang bersama anak-anak. Ayah dan ibu mertua dah datang pagi tadi. Alhamdulillah..doa kalian kami ucqpkan ribuan trima kasih.

Malam ni iman dan afif tidur lagi bertiga dengan Ayahanda. Tidurlah anak-anak. Ayahanda nak mengemas mainanmu yang bersepah sangat ni. Esok kita main lagi. Macam tak percaya boleh jaga dua hero ni untk 3 hari tanpa bonda mereka. Tabah dan berdedikasi gua nih..hehehe.

Selamat malam semua. Sesungguhnya dugaan Allah datang tanpa kita duga tapi bersyukur sebab itu tandanya Allah sayangkan makhluknya..Amin.

No comments: