Followers

Monday, December 26, 2011

Tetiba jadi lak buat cornice rumah..

Masih tak siap lagi renovation di rumah baru aku di Taman Nusa Idaman, Nusajaya. Semuanya berpunca masalah TNB yang tak siapkan kerja. Aku pun dah pening kepala sebenarnya. Aaahhhh malas nak cite dulu pasal ni la.

Hari ni aku nak catat sikit yang akhirnya bersetuju untuk membuat ceiling cornice kat rumah aku tu. Sebenarnya plan nak buat lambat lagi. Tapi memikirkan habuk yang akan melekat dan kemalasan untuk mengemas semula barang nanti (maklumlah, siapa yang pernah buat cornice ni tahula..dia punya habuk memang tak ingat!!) Jadi tadi siang aku buat appointment dengan cina cornice tu. Aku ajak bob sekali (member ofis) untuk ikut dan memberi pendapat. Ye lah aku mana tau sangat hal rumah baru ni.

Kalau nak diikutkan beginilah lebih kurang plan cornice nya...


Ini di lving hall..


Ini di bahagian dining area..

Gitulah gamaknya..cantik tak??hahahaha. Buat berdasarkan kemampuan.InsyaAllah, minggu depan kerja jalan.

Maknanya aku sekeluarga akan masuk tahun 2012 lah.. hurrmmmmm..lamanya!!

No comments: