Followers

Thursday, August 4, 2011

Mari berbuka bersama Chef Zam.Hahaa



Hai semueeeee!! Bertemu lagi kita untuk juadah berbuka hari ke empat di bulan Ramadhan. Haaaaa...hari ini Chef dibantu oleh ketua chef (mak mertua) menjamu anak beranak. Hahahaha.

Hari ini kami makan ikan masak asam pedas,ikan bakar (adik Halim belanja) dengan ulam pucuk ubi cicah sambal belacan. Apa aku nak cakap.."TERBAEEEEEKKK!"




Apa menu untuk esok dan seterusnya ek? Aku rasa semua orang masih makan sedap sebab masih di awal Ramadhan dan yang penting duit gaji masih ada. Tunggu je la tengah bulan nanti eh. Hehehe. Macam biasa aku 'menapau' balik makanan untuk bekalan sahur esok. Tapi sampai rumah wife masak lagi fish n chip. Perrgghhh macamana gua nak diet kencang ni. Kena ubah diet ni. Kalau tak makin berisi aku. Makan malam banyak-banyakkan tak elok..

Harap-harap esok dapat bangun sahur awal. Bak kata ayah aku,letak alarm jauh-jauh,jadi secara rasionalnya aku akan bangun dan berjalan untuk menutup alarm tu. So mesti terjaga punya. Put on high volume!! Kalau tak bangun,kena korek telinga esok. Huahauahua.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

Ateh Salim said...

Hari ni ayah berbuka di hotel lagi. Siap ada nyanyi2 lagi....

Mohd.Noor Azam bin Ateh. said...

Patutla seronot! Hehehe. Jangan terlebih makan.dah slim canteeekkk dah tu.