Followers

Wednesday, August 3, 2011

Berbuka ringkas di rumah mak mertua

Kalau tengok tajuk macam baru hari ni berbuka rumah mak mertua,tapi sebenarnya aku dah ikat kontrak sebulan berbuka kat sini.Hehehe. Maklumlah,anak-anak memang mak yang jaga. So kenalah buka kat rumah mak. Lagipun tak ramai yang ada. Kira aku sekeluarga ni memeriahkan suasanalah.

Hari ni kami semua berbuka nasi dengan sambal udang.memang marvellous!! Memang dah jadi kebiasaan di rumah ini makan makanan laut. Ikan,udang,sotong. Jarang la untuk makan ayam.

Aku beli murtabak dan buah tembikai sebagai 'penyeri' juadah. Tapi malam ni aku x banyak makan.



Mungkinkah perutku dah bertambah kecil?? Ini yang aku musykil ni.hehe.

Esok kita buka lagi rumah mak ye. Confirm makan banyak sebab esok aku dah start kerja.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: