Followers

Friday, May 18, 2012

Anak aku masih dua orang.

Post aku pagi ni ada tertulis "wife beritahu ada berita gembira".. Akibat berita itu aku dihujani sms dan telefon daripada kawan-kawan dan termasuk ayah sendiri. Semuanya ingat wife aku mengandung..

Ffuuuhh..berpeluh nak jawab. Semasa menaip tu pun aku ada terpikir juga yang ayat tu BOLEH menunjukkan ke arah tu.

Jawapan aku..ISTERI TIDAK MENGANDUNG. Tapi berita gembira tu adalah hal kami sekeluarga. Tak payah post kat sini eh. Hehehe. Suspen jek. Kalau ikutkan hati nak biar je. Tapi nanti jadi fitnah lak. Tu yang kena post balik bagi penjelasan. Cukup rezeki Allah bagi pada 2 orang anak lelaki aku ni. Muhammad Iman dan Muhammad Afif. Terima kasih juga yang mendoakan. Cuma buat masa ni family planning. Huh..gila gempak. InsyaAllah nanti akan ada gak.

Kalau time da sampai,nak anak perempuan pulak! Amin

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: