Followers

Tuesday, March 1, 2011

aku nak pindah rumah cepat!!

Tengah aku sekeluarga lepak dalam uma,tiba-tiba dengar jiran sebelah tgh berbual depan uma dengan jiran yg lain.rancak sungguh.disebabkan dia tu janda tua dan yg berbual dgn dia tu lelaki cina,aku pun pasangla telinga sebab mana tau diaorang nak buat benda x senonoh.hahaha.kepoh gak aku.

Tapi secara x sengaja aku terdengar yg dia meyumpah seranah aku skeluarga sebab selalu sepahkan depan rumah.untuk pengetahuan aku masih menyewa rumah flat sehingga lah dalam pertengahan tahun ni aku sekeluarga akan berpindah ke rumah teres dua tingkat di Nusa Idaman,Nusajaya.

Geram je aku dengar.Dia siap cakap susah dapat jiran macam aku.selalu buat sepah.tu yg dia siap letak kain sebagai memberi kawasan rumah aku dan dia. (kami berkongsi laman) tapi yg aku perasan,sampah aku cuma habuk je.tapi sampah dia ada ranting kayu,daun2 kering,sebab dia dah memenuhkan depan rumah kitaorang dengan pasu2 bunga.apa yg dia x puas hati sangat sebenarnya?adakah sebab aku ada tv 50" dan dia hanya ada tv 14"?hahaha,takde kaitan.

Tapi aku memang x puas hati betul.lambat tul nak pindah rumah baru ni.aku memang x tahan dah duduk sini.aku kena denggi pun dulu sebab kawasan sini x terjaga.dapur aku banjir sebab paip tersumbat kerana orang atas yang main buang je sampah2 kat saluran tu.

Apa aku nak buat ek??
Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments: