Followers

Saturday, January 9, 2010

lemahnya badan..

Hari ini aku kerja macam biasa. Esok pula kena jaga booth di Angsana, Johor Bahru. Tapi hari ni aku lemah sangat badan. Mungkin sebab makan ubat yang doktor bagi tadi. Sebenarnya dah 3 hari aku demam dan batuk. Selesema lagik. Ni yang tak best ni..baru semangat nak buat sales awal tahun ni, tapi penyakit dah menyerang. Ni mesti jangkit officemate aku ni. Jangan wife dan Iman demam sudah. Yelah..wife tu tengah pregnant. Dah nak masuk 3 bulan. So kenalah berjaga-jaga.

Malam ni kemungkinan aku kena tolong jaga booth kat Angsana. Bank Muamalat buat event so UEMLand join. Dan bila UEMLand join, maka Nusa Idaman terlibat. Dan apabila Nusa Idaman terlibat..akulah orangnya yang kena kerja. Huaaaaaaaa.....xpelah..Itulah rutin aku di sini sejak tiga tahun lepas.Minggu depan InsyaAllah aku dan keluarga balik ke Yong Peng. Rindu kat family. Iman pun sama. Hehehehe...

No comments: