Followers

Thursday, January 7, 2010

FIkiran berkecamuk!

Berkenaan tempahan hantaran semalam tu..setelah berbincang dengan business partner(wife aku la) Kami putuskan 'temporarily closed for new booking', maknanya x dapatlah nak buatkan. Dalam hati kesian juga pada Khadijah tu sebab bila dia minta AnS Art Creative untuk buat maknanya dia meletakkan harapan pada kami, tapi apakan daya....

Bukan x nak tolong dia dan walaupun Majlis Tunangnya bulan 3 (lama lagi gak) rasanya aku dan wife busy gila. Penatpun satu hal. Malam je yang ada masa. Itupun nak melayan si Iman main lagik..huhuhuhu letih!

Dan kali ni entah kenapa aku terfikir..'Cantik ke aku buat?' Tak tau kenapa perasaan tu datang. Walaupun aku pernah buatkan hantaran kahwin dua pihak untuk seorang anak Dato' di Johor Bahru ni (xmo sebut nama eh-sorry) tapi aku tetap feel macam tu. Merendah diri ke??? Entahla..Kalau korang nak tgk hasil kerja aku gi kat

www.ansartcreative.blogspot.com


Then gi kat GALERI HANTARAN. Sume tu aku buat dan dibantu wife. Komen sikit eh..patut ke aku teruskan...aku minat benda yang cantik2 ni..tapi masa je yang menjadi halangan..Tolong akuuuuu!!

No comments: