Followers

Sunday, May 13, 2012

Kisah ofis terakhir

Dah lama x update. Gila malasssss!!! Sebenarnya terlampau sibuk. FB aku pun jarang ada post baru. Ada gak masuk FB,tapi lebih suka membaca dari mengepos.hahaha

Tinggal 3 hari team Nusa Idaman seramai 12 orang akan berpindah sementara ke bangunan kedai depan ofis sementara memberi laluan untuk projek apartment di belakang ofis. OFIS AKU NAK KENA ROBOHHHH! Sedih, dah hampir 5 tahun di bangunan ini. Tak silap aku kos pembinaan termasuk landscape memakan hampir jutaan ringgit. Isk isk isk. Takpe,nanti lagi beberapa bulan,ofis baru di club house apartment akan lagi best! Sebab akan ada swimming pool,gym dan ofisnya lebih selesa dan cantik.

Jadi dalam tempoh 3 hari ni sibuk mengemas. Sebahagian barang dah diangkut ke premis baru. Aku pun x siap kemas lagi. Esok sambung. Sebab tadi malam kami beramai-ramai dengan team Nusa Bayu mengadakan barbeque (gambar akan diupload oleh zul) terakhir di ofis ini. Yang menariknya segala jamuan dan persiapan dilakukan oleh jantan-jantan ganteng iaitu aku,bob dan epul. Daripada membasuh ayam,goreng macaroni, cucuk gotdog dan udang,buat air semuanya kami. Namun ada juga sahabat yang kesian membantu potong tembikai,kemas meja dan mengipas. Post barbeque akan di upload nanti. Malam ni dah penat. Nak tidur........


No comments: