Followers

Saturday, February 18, 2012

apa halatuju aku sebenarnya?


Assalamualaikum W.B.T

Dah lamaaaaaaaa sangat aku x upload new post kat blog aku ni. Facebook pun dah slow. Bukan xde masa...banyak sangat masa. Lagi-lagi aku guna galaxy tab,nak ikutkan bila-bila masa,di mana-mana aku boleh post. Tapi aku xtau nak tulis apa. Aku x nak post aku lebih membuatkan orang sakit hati,dendam,iri hati dan boleh jadi fitnah kalau salah faham. So keputusannya..DIAM. Tapi aku perlu juga 'melaporkan' apa yg berlaku kerana keluarga aku nak tau jugak apa yg berlaku. InsyaAllah,akan ada lagi post (tapi x berani janji la.hehe).

Esok aku duty seperti biasa. Cuma ada lain sikit sebab ada roadshow di Persada,JB. Terima kasih bos sebab dah lama x duty luar. Duk kat ofis pun boring gak. Keje luar dapat cari ramai kenalan dan prospek. Must work hard to make me easy for future.okeylah. Esok InsyaAllah aku akan melaporkan daripada tempat kejadian.hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: