Followers

Saturday, September 18, 2010

Debaran kian tiba (Nostalgia Night 1)

Alhamdulillah, tahun 2010 ini bakal menyaksikan sekali lagi aku memikul amanah semua untuk menjadi Host Malam Aidilfitri@ Malam Nostalgia Aidilfitri UEM Holdings Berhad 2010. Cuma tahun ini aku akan berganding dengan bos aku sendiri, Kak Salina dan Kak Dee daripada Puteri Harbour..Dua-dua akak tau, bukan adik..so paham-paham je lah. Huhuhu.Diaorang best.kepala gila. Cuma bila ada 3 MC ni, everything kena plan betul-betul. Takut clash semasa bercakap nanti.

Tadi siang aku, epul,Pn Zalmiah, Yati, Nabila dan Salina ke Pulai Spring Resort, Johor Bahru. So tahun ni aku akan mengendalikan majlis ini di Resort la jawabnya. Tahun lepas aku conduct di Dewan Hayati, Bangunan Mawar,JB. Tempat ni selalu gaklah pergi sebab terletak betul-betul berhadapan dengan tempat aku main golf. So kira familiar la.

a


Masa ni tengah khusyuk berbincang..


Amacam?? ada berani? cantik gak tempat ni..


Macam-macam boleh berlaku kat sini..

Kami berjumpa dengan Director of Sales ,Mr. Soon bagi membincangkan apa yang patut. Besar gak tempat ni.!! Takpe..Stage Freight tak berapa sangat sebab aku dah boleh control (confident jek!) yang aku seram takut gabungan kami yang pertama kali ni agak sikit kelam kabut. Satu perempuan dan dua lelaki. Korang paham lah..Aku ikut je dan cuba sesuaikan idea yang diberi dengan apa yang aku akan buat. InsyaAllah..Rasanya okey lah..

Dalam pukul 6.00 petang kami berangkat pulang ke Nusajaya Centre. Aku kena balik cepat sebab dah lapar. Nanti aku akan update apa yang bakal berlaku..hahahaha (cuak campur tak sabar!)

No comments: