Followers

Thursday, March 25, 2010

Iman dan tempat bermain

Iman kembali lagik dengan tempat permainaaaannn!!!

Sudut ni aku buat khas untuk Iman bermain. Siap dengan alas getah colourful..almari mainan dia..dan juga kad belajar (yang kat dinding tu)

Tapi yang aku x paham..dia sibuk main benda lain...mcm sikat, suka sangat tengok album gambar..pastu aku try masukkan dalam kotak tu (hehehe) kejap jek..pastu nangis. Apapun layan je la...

p/s rambut panjang..tunggu balik kampung. gunting ngan atuk eh..

Belum apa-apa dah menguap..hehehe

Masa ni dah meragam nak keluar..Boring lah tu!

Dalam usaha untuk keluar..

Kalau aku jadik budak..memang dah suka dah. Iman ni suka mainan yang bukan bentuk mainan..suka explore..

2 comments:

Ellza said...

azam...sama mcm anak aku.

beli mainan tak tau la punye byk. tapi xde satu pun yg betul2 dia layan.

paling dia suka...
-kunci kereta
-kunci rumah
-sudu
-kalkulator
-sudip
-bukak pintu almari
-bukak pintu laci

mcm mana tu?

Mohd.Noor Azam bin Ateh. said...

Hehehe...apsal sama ek? Oooo anak lelaki memang macam tu kot.

Tapi orang kata budak2 ni kadang2 belum tiba masa nak main sume tu..